Administrator
Klan Sumi jest to jeden z najmłodszych klanów. Jego techniki opierają się na jednych z najkrócej istniejących NinJutsu. Jego członkowie mają nietypową zdolność, która pozwala im ożywiać wcześniej narysowane przez siebie obrazy/rysunki, jednak nie wszystko jest takie proste do wykonania jutsu ożywiającego klanowicze potrzebują specjalnego atramentu i zwoju. Techniki z tej dziedziny mają bardzo wiele zastosowań, mogą służyć do bezpośredniego ataku, obrony, zmylenia przeciwnika, zwiększenia szybkości poruszania, czy wreszcie do szpiegowania i poszukiwania. Jedynym przedstawicielem tego klanu jest Sai, o którym nie wiemy zbyt wiele, wkońcu pochodzi z "Korzenia ANBU".
DO KLANU MOŻE SIĘ ZAPISAĆ TYLKO 20 OSÓB !
Specjalizacje : ---
Umiejętności : Ozywianie Rysunkow ; Szybkie Szkicowanie(Jounin)
Specjalny Ekwipunek : Zwój z Kałamarzem(0,5Litra)
Jutsu Klanowe
Ninpou:Chouju Giga
Ranga: D
Chakra: 10 x 1 -Atrament 0,01L
Opis: Najprostsza technika tego klanu. Pozwala ożywić małe stworzenia narysowane na zwoju. Jutsu może być bardzo pożyteczne ze względu na mały ładunek chakry jaki trzeba użyć do jego wykonania, co umożliwia wielokrotnie użycie tej techniki w krótkim czasie. Stworzonka można wykorzystać do szpiegowania wroga, lub przeszukiwania dużego obszaru w krótkim czasie.
Ninpou:Chouju Giga
Ranga: D
Chakra: 30x1 -Atrament 0,03L
Ta technika pozwala nam na narysowanie węża i jego pobudzenie do życia za pomocą techniki. Ma 1m długości. Jego ugryzienie odbiera 1% hp, Wąż zniknie, kiedy go, np. Rozdepczemy.
Ninpou:Chouju Giga
Ranga: C
Chakra: 70 x 1 -Atrament 0,05L
Opis: Technika polega na ożywieniu narysowanego wcześniej stworzenia przypominającego lwa. Jutsu używana do bezpośredniego ataku lub odwrócenia uwagi przeciwnika. Stworzenia są bardzo masywne jednak zamieniają się w atrament po każdej mniejszej ranie. Bardziej zaawansowani Ninja mogą stworzyć kilka tych bestii naraz.
Sumi Bunshin
Ranga: B
Chakra: 80
Opis:Jutsu polega na stworzeniu klona z atramentu. Wygląd tak samo jak stwórca i może wykonywać techniki stwórcy
Ninpou:Tsuru Sora
Ranga: B
Chakra: 100 -Atrament 0,05L
Opis: Technika wymagająca sporo większych umiejętności niż poprzednia. Polega na narysowaniu sporej wielkości ptaka i ożywienia go. Na stworzeniu mogą siedzieć dwie osoby. Technika najczęściej używana do szybkiego poruszania się na duże odległości.
Ninpou:Chouju Giga
Ranga: A
Chakra: 300 x 20 -Atrament 0,15L
Opis: Technika polega na narysowaniu i ożywieniu wielu stworzeń średniej wielkości za jednym razem. Mogą to być węże, czy agresywne koty. Jutsu bardzo dobre, jeśli na mocnych przeciwników, których nie jesteśmy w stanie pokonać z pomocą jednej bestii.
Ninpou:Sumi Furasshu
Ranga: A
Chakra: 250 -Atrament 0,10L
Opis: Technika wymaga bycia w pobliżu zbiornika z wodą! Do wody wlewamy atrament, po czym wykonujemy odpowiednie pieczęcie. Spod przeciwnika wyskakuje stado węży, które od razu go przytrzymują. Węże są dość silne, by wciągnąć przeciwnika pod wodę, i zakończyć walkę. Jak by tego było mało, węże są jadowite, i kiedy ugryzą przeciwnika, ten od razu zostaje zatruty. Trucizna powoli będzie zabijała przeciwnika(-2%HP za ugryzienie i co turę). Węże mogą zostać zerwane, tylko, kiedy nasz przeciwnik ma uaktywnioną czwartą bramę!
Sumi No Jutsu
Ranga: S
Chakra: 400 + 50 co kolejne ,,odrodzenie się"
Opis: To druga technika, która nie wymaga od użytkownika rysowania. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci nasze ciało rozpada się w atrament. Po trafieniu w nas kałuża atramentu zaczyna przybierać z powrotem nasze kształty. Ładowanie tej techniki po trafieniu w nas ma jedną wadę. Odnowienie naszej postaci trwa 5 sekund. W tym czasie techniki żywiołu Raiton i Suiton mogą nas nawet zabić, ponieważ w postaci kałuży obrażenia od tych technik są podwojone. Technika działa przez 4 kolejki, jednak wątpię, aby przeciwnik czekał te 5 sekund i dawał wam czas na zregenerowanie się. Po przerwaniu działania techniki, nasze ciało jest już do zranienia i dopiero po 3 turach można jej znowu użyć.
Offline